-
АРХИВ
-
Ford вади наследник на Kuga през 2012 година
-
Mitsubishi показа новия си прототип
-
BMW с по-добра навигация
Жената има тежката дума при покупка на семеен автомобил, показва проучване на www.sale-autos.com, единственият по рода си специализиран сайт, който предлага пълна техническа автоекспертиза и осигурява безплатна онлайн бизнес платформа за покупко-продажба на коли.
45 процента от запитаните смятат, че именно дамите са тези, които имат последната дума при избор на семеен автомобил срещу 28%, които твърдят, че мъжът взима решението. Останалите от проучването залагат на "взаимно съгласие".
Българинът масово разчита най-вече на „приятел-разбирач” при избора на автомобил „втора ръка”, според сайта. Близо 80% от анкетираните автокъщи посочват, че клиентите им разчитат основно на „експертното” мнение на консултант. Проучването е направено сред 400 автокъщи в София.
Основна цел на анкетата е да установи по какви критерии българският потребител избира семейния си автомобил, както и да насочи вниманието на шофьорите към сигурността им на пътя в разгара на летния сезон.
59% от автокъщите в София твърдят, че предлагат техническа експертиза на автомобилите, които продават. Едва 2% от тях обаче предоставят независима автоекспертиза.
|